Çok Bulutlu 18.2ºC Ankara
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Aksaray
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Ardahan
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bartın
  • Batman
  • Bayburt
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Düzce
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkari
  • Hatay
  • Iğdır
  • Isparta
  • İstanbul
  • İzmir
  • Kahramanmaraş
  • Karabük
  • Karaman
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırıkkale
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kilis
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Mardin
  • Mersin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Osmaniye
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Şanlıurfa
  • Şırnak
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Uşak
  • Van
  • Yalova
  • Yozgat
  • Zonguldak
Yaşam
15.01.2020 14:19

İstanbul'da 112 Acil Çağrı Merkezi'ne gelen çağrıların yüzde 90'ı asılsız

112 Acil Çağrı Merkezi İstanbul'da enerjisinin büyük kısmını asılsız ihbarları elemeye harcıyor. Her gün 20 bin ihbara cevap veriyorlar, üstelik bu ihbarların yüzde 90'ı asılsız.

Hayat kurtarmak için saniyelerle yarışıyorlar ancak önce yüzlerce asılsız ihbarı elemek zorundalar. İstanbul Ambulans Servisi Komuta Merkezi görevlileri özellikle çocuklardan dertli. 

İstanbul Avrupa İl Ambulans Servisi Başhekimi Uzm. Dr. Fatih Türkmen, her gün 20 binden fazla ihbar geldiğini söyledi.

"Aylık yaklaşık 500 binde fazla çağrı yapılıyor. Bunların yüzde 90'ı asılsız çağrılar."

112 ekiplerinin İstanbul'da tek sorunu asılsız ihbarlar değil. Ekipler, yoğun İstanbul trafiğinde kendilerine yol verilmemesinden de şikayetçi.

İstanbul 112 acil çağrı merkezi 3 bini sahada, yaklaşık 4 bin personelle hizmet veriyor.

Kaynak: TRT Haber

Sıradaki Haber
Küresel ısınma balıkları da tehdit ediyor
Yükleniyor lütfen bekleyiniz